Olen nyt ollut hetken vapaalla kouluhelvetistäni. Onneksi, en olisi jaksanut ja olisin taas lintsannut. Pistää oikein vihaksi, kun ajattelen maanantaita. Päätin lohduttaa itseäni sillä, että unohdan sen viikonlopuksi ja lähden shoppaamaan. Tietysti minua alkaa kaupassa vituttaa läski peppuni, mutta ei tällä kertaa... Päätin senkin jo. Piste. Haluan ISOJA paitoja, farkut ja laukun. Minun on pakko käydä marimekossa. Se on perinne, jota ei parane rikkoa. Minä rakastan sitä merkkiä. Ja on tietysti ihanaa mahtua kokoon xs. Rakastan muutenkin raitoja ja suuria kuoseja. Viime aikoina olen kuolannut sellaisen päärynä-t-paitan perään. Heti kun saan siihen rahaa, syöksyn viivana ostamaan sen! Tai minusta ei kyllä saa viivaa tekemälläkään... Tai ehkä... On se niiin ihana!

Kirjoittelin hetken marimekosta ja heti tulin iloseksi. Olen minäkin ailahteleva persoona!